Re: Windows 8 - czy ktoś sobie zakpił?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 15 Nov 2012 01:45:53 +0100

Dnia Mon, 12 Nov 2012 20:39:27 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Tyś chyba przez ostatnich pięć lat nawet nie próbował Linuksa :)
>
> Takie dystrybucje jak Ubuntu czy Fedora instaluje się od
> strzału, nawet prościej niż Windows XP często, gdyż wszyst-
> kie programy obsługi są w dystrybucji albo repozytorium i
> nie trzeba niczego ręcznie ściągać i instalować.
>
> Problemy pojawiają się dopiero przy niestandardowym sprzę-
> cie, aktualizacji do nowszej wersji lub potrzebie instalacji
> jakiegoś dziwnego programu. Ale te same bóle znają osoby,
> które swego czasu pracowały na Windows NT, podczas gdy
> wszyscy wokół używali Windows 3.x/9x.

No z tym niestandardowym sprzętem, to bym się tak nie rozpędzał. :) Trochę
się naciąłem na różne dystrybucje oparte o Ubuntu, mając w komputerze
Radeona HD3650 (opis moich przebojów z Linux Mint tutaj -
http://forum.linuxmint.pl/index.php?topic=4469.0). Poszło w końcu Kubuntu,
ale ekranu startowego GRUBa jak nie widziałem, tak nie widzę. :)

Niemniej jednak do pingwina mam tylko jedną pretensję - Windows w takich
przypadkach (brak mu sterownika ekranu) zakłada najbardziej domyślny tryb
VGA i jakoś sobie radzi. Pingwin walnął mi czarnym ekranem i cześć. :(

[ Facet chcący zaciągnąć dziewczynę do łóżka jest gotów na każdą podłość,  ]
[ byleby osiągnąć cel. Przebić go może tylko kobieta chcąca zaciągnąć      ]
[ faceta przed ołtarz.                               (Peppone, JoeMonster) ]