Re: instalacja systemu XP na laptopie T61 IBM/Lenovo

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed, 14 Nov 2012 14:35:27 +0100

Jacek Maciejewski in news:1jyfdh30ofrhf$.a7wqm2vav77s$.dlg_at_40tude.net
> Dnia Tue, 13 Nov 2012 21:40:42 +0100, 1634Racine napisa³(a):
> To raczej wyjatkowa sytuacja.

i o takiej pisze RSokó³? (pomijam problem AHCI):

"Na pewno Windows w tym przypadku bêdzie ze specjaln± pul±
numerów seryjnych przypisanych do IBM/Lenovo i nie bêdzie
siê chcia³ zainstalowaæ z innego no¶nika, ni¿ wersja OEM
tego producenta. Faktycznie musisz poszukaæ innego u¿ytkow-
nika tego komputera i skopiowaæ albo p³yty instalacyjne,
albo partycjê ratunkow±."

- to znaczy: chodzic moze juz nie tyle o plyte z systemem przyspawana do
konkretnego laptopa, ale o plyte z systemem przyspawan± do "Lenovo"?

> A to z kolei ca³kie normalna :)

rozumialem - i wyzej jest: jak - ze jednak zdarzaja sie wypadki przy pracy.