Re: Windows 8 - czy ktoś sobie zakpił?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Wed, 14 Nov 2012 14:16:18 +0100

W dniu 2012-11-14 12:17, Animka pisze:

> Może nie masz uprawnień administratora.
> Może instalując (od nowa albo na inny system?) nie podałeś tej samej
> nazwy komputera, użytkownika i grupy roboczej jaką miałeś wcześniej.

Nie mam uprawnień administratora? To jak miałbym bez tych uprawnień
dokonać instalacji systemu? :-D

W8 mam w wersji upgrade. Czy nazwa grupy roboczej ma na cokolwiek wpływ?
Wydawało mi się, że to tylko identyfikacja w sieci i nie ma związku z
tym co lokalnie mam zainstalowane. Oczywiście Windows podczas
instalowania sam sobie wymyśla nazwę dla tej grupy. Musiałem ją zmienić
później ręcznie na obowiązującą lokalnie.