Re: Windows 8 - czy ktoś sobie zakpił?

Autor: Animka <animka.to.nie..ja_at_wp.pl>
Data: Wed, 14 Nov 2012 01:14:49 +0100

W dniu 2012-11-14 00:34, Marek pisze:

> Nie w tym kontekście jest dyskusja. Patrzę na nowy system oczami
> niedoświadczonego (przeciętnego) użytkownika. Sam potrafię przywrócić
> sobie interfejs z 7-ki grzebiąc w rejestrze. Więc gdybym się uparł
> (czego nie zrobię gdyż wolę się przyzwyczajać do nowego standardu niż
> walczyć za każdym razem z W9, W10 ...) - to miałbym wszystko po staremu.
> Teoretycznie samodzielnie może go sobie każdy zainstalować - proces ten
> jest banalny. Ale potem korzystanie wymaga nie lada opanowania emocji. A
> fakt ukrycia normalnej wersji IE był dla mnie zaskakujący.

Nawet w Menadzerze Plików tego IE nie masz?
Powinien chyba być. Zrób sobie z ikonki (:-)) skrócik na pulpit czy
gdzie tam chcesz.
Albo zainstaluj OperÄ™ czy Firefoxa.

  Jeszcze raz
> [...]
> tak postÄ…piono.

> Zapewniam Cię, że przeciętni użytkownicy zazwyczaj nie wiedzą o
> istnieniu grup :-D
>
> Szczerze mówiąc ja się zaliczam do tych "matołów", choć nigdy z tego
> powodu nie płakałem :-D Nie mam czasu czytać jaka poprawka jest do
> czego. Jeśli coś się sypnie, to naprawiam.

> Ponieważ dostaję tego dowody niemalże codziennie w kontaktach z moimi
> klientami z różnych branż. Zresztą sama sprawdź: zapytaj panią np. z
> biura podróży czy przed zainstalowaniem poprawek czyta cokolwiek na ich

Pani z biura podróży pewnie ma informatyka. Nie ma czasu się bawić
poprawkami i jakimiÅ› konfiguracjami w komputerze. No i informatyk pewnie
jakiÅ› do d*

> No to nie jesteś przeciętnym użytkownikiem.

> Przytaczam swoje obserwacje. Pytałaś się o źródło informacji -
> wyjaśniłem. Jeśli nie chcesz słuchać wyjaśnień, to szanuj mój i swój
> czas i nie pytaj.

Ok ;-)

--
animka