Re: Windows 8 - czy ktoś sobie zakpił?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Wed, 14 Nov 2012 00:34:38 +0100

W dniu 2012-11-13 23:58, Animka pisze:

> To dlaczego się martwileś, że Ci zniknął?

Nie w tym kontekście jest dyskusja. Patrzę na nowy system oczami
niedoświadczonego (przeciętnego) użytkownika. Sam potrafię przywrócić
sobie interfejs z 7-ki grzebiąc w rejestrze. Więc gdybym się uparł
(czego nie zrobię gdyż wolę się przyzwyczajać do nowego standardu niż
walczyć za każdym razem z W9, W10 ...) - to miałbym wszystko po staremu.
Teoretycznie samodzielnie może go sobie każdy zainstalować - proces ten
jest banalny. Ale potem korzystanie wymaga nie lada opanowania emocji. A
fakt ukrycia normalnej wersji IE był dla mnie zaskakujący. Jeszcze raz
podkreślę, że nie wiem czy stało się to po zainstalowaniu poprawek czy
od początku tak było. Nie jest to istotne kiedy się to stało lecz , że
tak postÄ…piono.

> Nie wszyscy. Może matoły, które potem płaczą na grupie.

Zapewniam Cię, że przeciętni użytkownicy zazwyczaj nie wiedzą o
istnieniu grup :-D

Szczerze mówiąc ja się zaliczam do tych "matołów", choć nigdy z tego
powodu nie płakałem :-D Nie mam czasu czytać jaka poprawka jest do
czego. Jeśli coś się sypnie, to naprawiam.

> A skąd wiesz, że mało kto?

Ponieważ dostaję tego dowody niemalże codziennie w kontaktach z moimi
klientami z różnych branż. Zresztą sama sprawdź: zapytaj panią np. z
biura podróży czy przed zainstalowaniem poprawek czyta cokolwiek na ich
temat :-D

> Ja sama wybieram poprawki i instaluję to co uważam za być może potrzebne.
> Automat paszła won ;-)

No to nie jesteś przeciętnym użytkownikiem.

> Pisz lepiej w swoim imieniu i nie zwalaj na innych.

Przytaczam swoje obserwacje. Pytałaś się o źródło informacji -
wyjaśniłem. Jeśli nie chcesz słuchać wyjaśnień, to szanuj mój i swój
czas i nie pytaj.