Re: Windows 8 - czy ktoś sobie zakpił?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Tue, 13 Nov 2012 20:42:13 +0100

W dniu 2012-11-13 10:21, artiun pisze:

> sprawdziłem na FF.

hahaha
Dyskutujemy o tym, czy IE10 wykłada się na cytowanej stronie a Ty to
sprawdzasz pod FF i twierdzisz, że u Ciebie działa :-))) Super! :-D

> przed chwilą na IE - musiałem go chwilę poszukać. I tak jak na FF jest
> strona z Epson'em.

Dla pewności spytam: czy na 100% otworzyłeś IE10 w trybie zwykłej
przeglądarki? Czyli nie ten okrojony pełnoekranowy bubel lecz ta wersja
jaką otrzymasz po wciśnięciu Windows+R i napisaniu iexplore w okienku
uruchamiania?