Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Tue, 13 Nov 2012 19:18:35 +0100

Użytkownik "Radosław Sokół" napisał w wiadomości grup

>Wiem, uprościłem trochę na potrzeby przykładu. Inna sprawa,
>że klastrowanie stron występuje chyba tylko przy wczytywaniu
>z wyprzedzeniem (prefetch) i częściej na danych, niż na ko-
>dzie. W normalnym page-on-demand nie ma potrzeby ani sensu,
>by wczytywać więcej, niż potrzebna strona.

Według Windows Internals 5-ej edycji (Vista, WS2008) klaster złożony z 3
stron jest wczytywany gdy page fault odnosi się do danych, a w pozostałych
przypadkach jest to 7 stron. [1]

1.
http://books.google.pl/books?id=VgjAQjsc6g8C&lpg=PA1&dq=Demand%20Paging%20Windows%20Internals&hl=pl&pg=PT1488#v=onepage&q&f=false

--