Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 13 Nov 2012 11:33:46 +0100

Użytkownik Radosław Sokół napisał:

> Są granice tego, na co użytkownicy się zgodzą w imię ochrony
> praw autorskich (vide DivX -- i to ten "oryginalny" DivX, a
> nie kodeki MPEG-4). Jeżeli faktycznie takie coś się pojawi,
> mało kto to kupi po prostu.

To moze postepowac falami. Pierwsza ala - zabezpiecz dziecko. Xbox
bedzie pilnowal, czy 12 latek nie gra w PEGI18.

Ktory rodzic odmowi sobie takiej e-niani?

> Jasne... Od dawna wiadomo, że w USA najprostszym sposobem,
> by przepchnąć coś, co jest szkodliwe dla rynku i konsumentów,
> jest nazwanie tego "rozwiÄ…zaniem dla ochrony niewinnych dzie-
> ci, naszych amerykańskich miejsc pracy oraz małych słodkich
> psiaków".

No to juz wiemy, ktorymi drzwiami to wejdzie :D

> Zauważ, że Apple też kieruje swoje tablety nie do korporacji,
> ale do prywatnych użytkowników. W firmach są używane na za-
> sadzie urządzeń prywatnych, przynoszonych do pracy przez sa-
> mych użytkowników, bo jest to dla nich wygodne. Rodzi to pew-
> ne problemy jeżeli chodzi o integrację usług, nadzór nad da-
> nymi oraz bezpieczeństwo, ale z drugiej strony jest o tyle
> korzystne dla firm, że pracownicy sami kupują sprzęt z włas-
> nej pensji ;)

Apple dla mnie to religia :) Inna niż moja. Nie potraię się przekonac do
zbytnich uproszczen. Za które trzeba placic wiecej. Ale ja jestem po
czesci techniczny i zaczynalem od DOSa a nawet na 386 kompilowalem
linuxa ;) Mnie Appple by zanudzil. No i nie bylby kompatybiny z niczym
co mam. :)