Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Mon, 12 Nov 2012 22:47:18 +0100

U偶ytkownik Rados艂aw Sok贸艂 napisa艂:

> Skoro "Modern UI" jest tak promowany, to powinna by艂a powsta膰
> jaka艣 og贸lna, sp贸jna koncepcja r贸偶nego rodzaju aplikacji ko-
> rzystaj膮cych z takiego interfejsu u偶ytkownika.

I powstala. Braklo jedynie czasu na zrealizowanie hehe :) PRzciez skype
kafelkowy powstal pare dni przed premier膮. MS narzucil deadline, dajac
developerom za malo czasu. Pomijajac, ze teraz np. mamy Android 4 i kupe
aplikacji, ale gdy startowali to tez nie bylo wesolo. Wiec gdy nadejdzie
era kafelkow 4.0 to aplikacji bedzie od groma.

> Nie tylko w
> programach do "konsumpcji tre艣ci", jak to zosta艂o niedawno
> tu gdzie艣 napisane, ale r贸wnie偶 w biurowych, biznesowych,
> narz臋dziowych.

j.w.

Nie da sie, czas nie kondom, nie rozciagnie sie :)

> Kt贸ry nie ma racji bytu w tablecie, kt贸ry nie ma by膰 jak膮艣

Ale hybryda typu Surface? JAk najbardziej. Nie dziwne, ze MS stworzyl OS
pod swoj Hardware. To czy Szamszung czy Aszusz beda instalowac Win na
swoich zabawkach ma jakby mniejszy priorytet.

Ogolnie to wesolo jest, jak patrze, bo zaczelo sie od tego, zeby byl
duzy ekran w telefonie, ale byl za maly, to zrobili tablety, rzezajac z
laptopow klawiatury ;) Ale trynd jest taki, ze powstaly tablety z
doczepialnymi klawiaturami wszelakimi. No i ostatecvznie tablet to znow
bedzie laptop. Taki jak Surface.

> Po pierwsze, Microsoft nie jest firemk膮 zatrudniaj膮c膮 pi臋膰
> os贸b i bez do艣wiadczenia, a rynek wygl膮da zupe艂nie inaczej
> ni偶 w 1985 roku. Nie pracuj膮 nad tym systemem od miesi膮ca;
> ba, maj膮 olbrzymie do艣wiadczenie z Windows CE/Mobile i par臋
> wyda艅 nowego Windows Phone za sob膮 -- a to systemy od pod-
> staw telefonowo-tabletowe!

Racja. Co nie zmienia ze to jest duzy projekt i jak pisalem IMHO - po
prostu za braklo czasu.

> Po drugie, dzisiaj rynek nie jest przygotowany na po艂owiczne
> rozwi膮zania. Popatrz, jakie ci臋gi zbiera艂y pierwsze wersje
> iOS czy Windows Phone, pozbawione wielu podstawowych funkcji,
> kt贸re w starszych systemach - nawet "telefonicznych" - by艂y
> po prostu oczywisto艣ci膮. 呕adnej firmy nie sta膰 na wypuszczanie
> "p贸艂produkt贸w" -- nawet Microsoftu.

Nooooo ostatnio rozbawilo mnie, jak w Androidzie odkryli czekaj, co to
bylo... Cos co bylo w kazdym niemal teleonie. Kurcze, nie pamietam :)
Ale odkrycie na miare odkrycia USB w Applpadzie :)