Re: Czyszczenie ram

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Mon, 12 Nov 2012 14:37:37 +0100

W dniu 2012-11-12 13:51, Piotr B. (pb2004) pisze:
> Użytkownik "artiun" napisał w wiadomości grup

> Nie to samo bo z twojego opisu można wnioskować że te tzw. czyszczenie jest
> pożyteczne bo otrzymujemy czysty RAM. W rzeczywistości taka operacja w
> istocie jest szkodliwa bo spowalnia system i co gorsza jest
> kontrproduktywna. Skoro dane były w pamięci RAM to znaczy że musiały tam być
> bo jakiś program niedawno się do nich odwoływał. Teraz zaś muszą być
> odczytane ponownie z powolnego dysku.

Ja to wiem, pisałem o mechaniźmie. To co poszło na swap'a i tak wrótóci (i
spowolni). Chodziło mi o to, żeby pokazać tym np. , którzy mają problemy z
tłem pod ikonkami o co tu biega.
Jak by nie było (mam na Hamsterze - arciwum grupy od jej początku, jeszcze
jak modemy były w użyciu), mając problem z czymś, często zaglądam. Twoje
wyjaśnienie jest super - techniczne i do rzeczy. Nie ma o co się kłócić :)