Re: Czyszczenie ram

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Mon, 12 Nov 2012 13:51:18 +0100

Użytkownik "artiun" napisał w wiadomości grup

>To sie robi nieciekawe. Nie rozpisywałem tego, ale w uproszczeniu,. Podałeś
>to samo. Czyż nie. Można na czymś bazować, i powinien to być sam system.

Nie to samo bo z twojego opisu można wnioskować że te tzw. czyszczenie jest
pożyteczne bo otrzymujemy czysty RAM. W rzeczywistości taka operacja w
istocie jest szkodliwa bo spowalnia system i co gorsza jest
kontrproduktywna. Skoro dane były w pamięci RAM to znaczy że musiały tam być
bo jakiś program niedawno się do nich odwoływał. Teraz zaś muszą być
odczytane ponownie z powolnego dysku.

--
Piotr Borkowski