Re: Windows 8 - czy ktoś sobie zakpił?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sun, 11 Nov 2012 18:41:38 +0100

W dniu 2012-11-11 13:29, Radosław Sokół pisze:

> To wynika z faktu istnienia *dwóch* wersji IE: jednej klasycz-
> nej i dostępnej bezpośrednio z klasycznego pulpitu Windows,
> a drugiej "Metro"/"Modern", dostępnej z ekranu Start i właś-
> nie - jak zauważyłeś - mocno zubożonej funkcjonalnie.

Oczywiste jest, że istnienie dwóch wersji IE jest naturalną konsekwencją
napisania dwóch wersji IE :-D

Chodzi mi o to, że osoby nie będące zaawansowanymi użytkownikami nie
dowiedzą się o innej wersji przeglądarki. Jej istnienie nie powinno być
tajne a już w szczególności gdy wersja domyślna ma niewielką
przydatność. Nawet pluginy w niej nie działają.

> Widać wyszli z założenia, że teraz się komputery usypia/wy-
> łącza wyłącznie przyciskiem na obudowie i/lub klawiszem na
> klawiaturze...

A to ma sens. W końcu wiele osób siedzących przed PCtami ma za mało
ruchu i w ten sposób będzie pretekst do dania nura pod biurko :-D Zawsze
parÄ™ kalorii mniej :-D

> A dla ciekawych innych niedociągnięć GUI Windows 8:
>
> http://www.neowin.net/news/editorial-things-that-suck-about-windows-8-on-a-desktop

Ciekawy artykuł i odkrywczy. Dowiedziałem się m.in. o istnieniu czegoś
takiego jak modern app switcher. Udało mi się go ze 2x wywołać ale
szczerze mówiąc nie potrafię tego powtórzyć :-D Pcham kursor myszy w
lewy górny róg głównego monitora i nic się nie dzieje. Opanowałeś tą
sztuczkÄ™?