Re: Windows 8 - czy ktoś sobie zakpił?

Autor: B.G <oprawdziwyzapytaj_at_wp.com.eu>
Data: Sun, 11 Nov 2012 13:06:40 +0100

Dnia 11-11-2012 o 12:37:44 Marek <precz_at_spamowi.com> napisał(a):

> - Przeglądarka internetowa IE10 została ukryta przed użytkownikami. Nie
> da się jej uruchomić nie grzebiąc po dysku.

Dlaczego?
Jak uruchamiasz IE z pulpitu (trzeba wcześniej wejść w pulpit), to masz
wywoływany normalny (nie tabletowy) IE.

> - Oglądanie zdjęć w tym systemie jest jakimś koszmarem. ENTER na jakiejś
> fotce uruchamia kilka programów jednocześnie, które trzeba pozamykać aby
> móc zobaczyć kolejną fotkę z folderu. Jeśli ktoś nie ma zainstalowanej
> zewnętrznej aplikacji do oglądania zdjęć to ma przes..ne.

Wczoraj uruchamiałem pierwszy komputer na W8 i jakoś to ogarnąłem.
Po wejściu w pulpit, dla interesujących nas typów plików trzeba wybrać z
pod prawego przycisku "otwórz za pomocą/wybierz program domyślny..." i
przyporządkować normalne (nie kaflowe) programy do ich obsługi. Mogą to
być systemowe aplikacje znane wcześniej już z Visty/7.
Dotyczy obrazków jak i filmów.

--
B.G