Re: Incredimail 2 i pad systemu.

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Wed, 7 Nov 2012 18:24:05 +0100

Użytkownik "Doxent" napisał w wiadomości grup

>System XP padł i nie wstaje. Dane są na dysku. W jaki sposób przenieść dane
>do programu Incredimail na drugi komputer? Próbowałem przenosić katalog IM
>z Danych Aplikacji ale nie widzi.
>Gdyby system działał to można zrobić backup danych a tak niestety nie da
>się nic. Niestety to nie mój komputer bo ja tak bardziewnych programów do
>poczty nie używam.
>
>Czy jest jakaś metoda?

Jeśli program jest prawidłowo napisany to dane powinien trzymać
%LOCALAPPDATA%\nazwaprogramu i %APPDATA%\nazwaprogramu. Do tego może dojść
rejestr i klucz HKEY_CURRENT_USER\Software\nazwaprogramu. Potrzebujesz więc
te dwa foldery i plik rejestru ntuser.dat z popsutego systemu. Na sprawnym
systemie możesz załadować rejestr, wyeksportować odpowiednią ścieżkę do
plik.reg. Uaktualnić ścieżki do HKEY_CURRENT_USER\Software i zaimportować na
koncie odpowiedniego użytkownika.

--
Piotr Borkowski