Re: Win7 i administratorskie uprawnienia

Autor: dato <dato_at_wp.pl>
Data: Wed, 07 Nov 2012 18:40:43 +0100

> aktywacja konta administratora w W7
>
> przeczytaj odpowiednią dyskusję, zrób jak piszą i ukaże Ci się oprócz
> tych już istniejących kont standardowych nowe konto Administrator;
> nic się nie bój to jest proste

a myślisz że nie czytałem i szukałem ? wszystkie te metody upadają na
początku bo wyskakuje komunikat brak uprawnien lub zbliżony

pierwsze z brzegu:
http://www.profesor.pl/publikacja,21447,Ciekawostki,Aktywacja-ukrytego-konta-administratora-w-Windows-Vista-i-Windows-7

RMB na czymkolwiek i opcja uruchom jako administrator jest wyszarzała

net user administrator /active:yes
odmowa dostępu lub coś podobnego