Re: xp32bitowy razem z xp64bitowym

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sat, 3 Nov 2012 15:45:28 +0100

Przemysław Ryk in news:zt94pi4ia3jd.dlg_at_maverick.przemekryk.no-ip.info
> AFAIK to są problemy ze stabilnością samego systemu.

cos tam slyszalem... warto by znac szczegoly bezposrednio od uzytkownika -
co to znaczy, ze nie jest stabilny? jednak ludzie uzywaja...

> Dostępność
> sterowników raczej też dosyć dyskusyjna.

j/w, szczegoly. Bo co to znaczy? ĹĽe podepne skaner i brak sterownika? czy z
morza 10 skanerow - nie ma ster. do jednego, czy nie ma go dla 9-u.

> Jak z kompatybilnością
> oprogramowania to też ciężko mi stwierdzić.

urban legend glosi, ze bywa roznie, teoria podpowiada, ze wszystko napisane
dla 32bit - z racji chocby emulacji (tak jakos to zapamietalem) - powinno
chodzic na 64bitach. A nie dziala soft Ĺşle napisany. Albo dlatego, ze ma
16bit instalator. Albo... Wiecej powodow nie znam,nie czytalem o nich.

> Dylematów takich przy np. Windows 7 x64 raczej tylu mieć nie będziesz.

wniosek prosty z powyzszego taki, ze co nie zadziala na xp64 - nie zadziala
i na w7-64bit.

powtorze z innego posta:

Czy mniejszym problemem jest sterownik na w7 64 bit, czy na xp 64bit?

> Chęć użycia 64-bitowego systemu sugeruje, że na brak pamięci operacyjnej
> raczej nie ma co narzekać.

raczej nie; nie chce raczej (jeszcze) wchodzic na w7, ale juz chce zobaczyc
8GB ram-u. Stad pomysl na xp64.