Re: Znalaz³em ¼ród³o problemu; Re: Dziwny, ma³o sympatyczny k³opot z audio...

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sat, 3 Nov 2012 00:06:21 +0100

U¿ytkownik "m4rkiz" <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com> napisa³ w wiadomo¶ci
> http://www.ebay.ie/itm/221043441202
>
> plus
>
> http://allegro.pl/karta-wifi-intel-4965agn-mm2-i2761845903.html
>
> chyba najlepsze co da sie kupic w tej cenie
>
> jezeli chcesz wydac nieco wiecej to
>
> http://allegro.pl/intel-wifi-link-5300-533an-hmw-450mbps-a-b-g-n-fv-i2745776353.html

Dziêki za info, mniej-wiêcej o co¶ takiego mi chodzi. Sêk w tym, ¿e to
starszawy laptop i PCI-E (8/18) nie ma, mo¿e nowy bêdzie mia³? No nie wiem,
w ka¿dym razie ten kierunek, mo¿e co¶ siê znajdzie dla karty z wyciêciem po
pierwszym styku... o, mniej-wiêcej takiej...?
http://allegro.pl/karta-wifi-toshiba-satellite-m40-i2739844963.html, na
razie najgorsze za mn±, jako¶ przebiedujê temat, zreszt±, niezak³ócone audio
nie jest mi ca³y czas potrzebne, wiêc np. w podró¿y da siê przecierpieæ,
tylko bateriê muszê nabyæ, he he :) po 7 latach, co ma komputer, bateria
jest do D4, 3ma 3 minuty. A jak trzeba bêdzie audio, a po³±czenie z netem
mo¿e poczekaæ, to zwyczajnie, nacisnê guziczek i karta nie bêdzie
przeszkadzaæ. Przynajmniej wiem, jak sobie choæ naoko³o pomóc, gdy trzeba
bêdzie niezak³ócenie popiskaæ :)

Dziêki wszystkim za sugestie, podpowiedzi, z pewno¶ci± siê przydadz±, bo
je¶li nie pomog± mi teraz, to mo¿liwe, ¿e pomog±, moze te¿ komu innemu, a
mo¿e i mnie, w innej sytuacji? :)

Oczywi¶cie, je¶li ostatecznie rozwi±¿ê problem (i skleroza tego nie zje), to
tak, jak teraz, napiszê, co i jak zrobi³em, czy by³a wymiana karty (a ta
mo¿e pójdzie do kogo¶, komu to nie bêdzie przeszkadzaæ, oczywi¶cie, osoba
zostanie wtedy uczciwie powiadomiona o problemie jaki robi karta, a jak nie
pójdzie do kogo¶, to pos³u¿y backupowo - jak na wypadek awarii), czy pomog³y
inne stery, czy mo¿e co¶ jeszcze...

--
Pod ¿adnym pozorem nie zezwalam na wysy³anie mi jakichkolwiek reklam,
og³oszeñ, mailingów, itd., ani nawet zapytañ o mo¿liwo¶æ ich wysy³ki.