Re: Jaki Windows na domowo/biurowy serwer?

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Fri, 02 Nov 2012 10:16:43 +0100

W dniu 2012-10-30 13:46, Rados艂aw Sok贸艂 pisze:
> Do tego nie trzeba serwera. Wystarczy NAS. Wyjdzie taniej.
Nie wystarczy, bo mog膮 pojawi膰 si臋 potrzeby, kt贸rych NAS nie spe艂ni, np.
konieczno艣膰 odpalenia specyficznej aplikacji gromadz膮cej dane do pracy
badawczej.

> Sprecyzuj najpierw jakie zadania ma spe艂nia膰 ten serwer.
Podstawowe do SMB/CIFS, ale nie ma sensu zamyka膰 sobie drogi do innych
rzeczy.

> PostgreSQL mo偶esz postawi膰 r贸wnie偶 na w zasadzie dowolnym
> nie-serwerowym wydaniu Windows.
Zgadza si臋, ale moje pytanie o wersj臋 serwerow膮 Home (w wersji OEM)
wynika z jej ceny, kt贸ra jest zdaje si臋 ni偶sza ni偶 Windows 7 Home
(r贸wnie偶 OEM) :-)

--
Pozdrawiam
Maciek