Re: Windows 8

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Thu, 1 Nov 2012 11:38:26 +0100

Użytkownik "zlotowinfo" napisał w wiadomości grup

>Użytkownik "Krzysiek" <krzysiu_md_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>>
>są ludzie którzy używają kompa do gier lub poprostu zwykli userzy
>przeglÄ…darka stron, youtube, program do pisania, inny biurowy i tyle
>nikt mi nie powie że lepiej mu to chodzi na tym zamulaczu vista/7/8

XP nie ma Direct2D, DirectWrite i DXVA2 więc trudno jest aby na nim np.
przeglądarka i youtube 1080p chodziło lepiej.

>wystarczy logicznie pomyśleć
>windows zajmujÄ…cy na dysku 1GB a zajmujÄ…cy 15GB

XP nie zajmuje 1GiB tylko kilkakrotnie więcej.

>do tego antywirus który te kilkanaście razy więcej danych skanuje
>zamulajÄ…c dodatkowo procesor i dysk

Doczytaj o demand paging. Poza tym antywirus na Windowsach nowszych niż XP
nie jest koniecznością i spowalnia zwłaszcza na x64 w mniejszym stopniu niż
na XP z racji mniejszej dopuszczalnej ingerencji w system.

--
Piotr Borkowski