Re: Kopia disc to disc w praktyce

Autor: DooMiniK <bachus_at_bachus>
Data: Thu, 01 Nov 2012 06:13:38 +0000

On 31/10/2012 19:46, OMSON wrote:

> Które pojęcia pomyliłem - pytam bez przekory?

Temat napisałeś z przekonaniem, że to mają być zainstalowane
_sterowniki do dysku_. Napisałeś też z przekonaniem (głupia
dyskusja z Twojej strony, bo to _Ty_ zadajesz pytanie i szukasz
odpowiedzi a Grzegorz Cię prowadzi za rękę i zadaje cierpliwie
pytania, na które przez Twoją przekorę nie chciało Ci
się odpowiedzieć przez kilka postów). Żebyś zszedł na ziemię:

- tak, najprawdopodobniej masz zainstalowane sterowniki
- przed przeniesieniem OS przecież możesz na chwilkę podpiąć nowy
  dysk i sprawdzić, jak się zachowa.

p.s. kopia 'disc to disc' może nie zadziałać, tu trzeba wykonać
klonowanie (np. ghost, czy inny ShadowProtect), ew. kopiowanie
z utworzeniem plików systemowych).

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel