Re: Dziwny, ma³o sympatyczny k³opot z audio...

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed, 31 Oct 2012 15:35:27 -0400

On Wed, 31 Oct 2012 19:52:19 +0100, "Anerys" <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
wrote:

>Dysk wprawdzie jest w kiepawym stanie, ale z ca³± pewno¶ci± go wykluczy³em.
>Zdarzaj± siê przyciêcia audio wynikaj±ce zz dysku, ale maj± inny charakter i
>jestem jak na razie w stanie, wyeliminowaæ je, lub choæby bardzo ograniczyæ.
>B³±d jest ewidentnie programowy, przyjrza³em siê mened¿erowi zadañ, w
>zak³adce wydajno¶æ, cyklicznie mam, mniej-wiêcej w momencie wyst±pienia
>zak³ócenia, lekki skok obci±¿enia procka, przypuszczam, ¿e nie jest lekki,
>¿e jest 100%, ale na tyle krótki, ¿e wykres nie idzie znacz±co do góry,
>jednak na tyle d³ugi, ¿e jest ju¿ odczuwalny.

a jak sie mysz zachowuje w momencie tego skoku obciazenia? nie staje
na moment? moze uda ci sie czyms sprawdzic, co konkretnie obciaza
proca w tym momencie?
mialem kiedys cos podobnego i tez sie zmagalem, ale u mnie nie bylo
widac skoku obciazenia, ale widac bylo jego skutki, wszystko na ulamek
sekundy zamieralo, a odtwarzany dwiek wlasnie mial taki trzask. u mnie
to byla wina padajacego twardego dysku systemowego, mimo, ze np.
chkdsk na nim bledow nie stwierdzil. pomoglo sklonowanie dysku na
inny. <rs>