Re: Dziwny, ma³o sympatyczny k³opot z audio...

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Wed, 31 Oct 2012 19:52:19 +0100

U¿ytkownik "rs" <no.address_at_no.spam.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
On Wed, 31 Oct 2012 17:57:17 +0100, "Anerys" <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
wrote:

> [...]
>
> wykluczyles jakas biegajaca elektrostatyke, albo zaklocenia zasilania
> z zewnatrz?

Zbyt regularnie siê to dzieje, poza tym, inne urz±dzenia nie narzekaj± na
zasilanie.

> czy to samo dzieje sie w safe mode?

Nie da siê uruchomiæ Windows Audio, próbowa³em, jawnie odmawia.

> moze cos przycina dysk, np. tam gdzie sa pliki wymiany czy temp?

Dysk wprawdzie jest w kiepawym stanie, ale z ca³± pewno¶ci± go wykluczy³em.
Zdarzaj± siê przyciêcia audio wynikaj±ce zz dysku, ale maj± inny charakter i
jestem jak na razie w stanie, wyeliminowaæ je, lub choæby bardzo ograniczyæ.
B³±d jest ewidentnie programowy, przyjrza³em siê mened¿erowi zadañ, w
zak³adce wydajno¶æ, cyklicznie mam, mniej-wiêcej w momencie wyst±pienia
zak³ócenia, lekki skok obci±¿enia procka, przypuszczam, ¿e nie jest lekki,
¿e jest 100%, ale na tyle krótki, ¿e wykres nie idzie znacz±co do góry,
jednak na tyle d³ugi, ¿e jest ju¿ odczuwalny.
Przypuszczam, ¿e tu mo¿e byæ co¶ z buforowaniem danych, gdzie¶ siê
nagromadz± i zanim siê uwolni±, to maszyna ma problem... ale to tylko lu¼ne
gdybanie. Mo¿e to popl±tanie priorytetów, ¿e cyklicznie wywo³uje siê co¶, co
powinno byæ nisko, a jest wysoko, czy wrecz realtime i bru¼dzi...?
Chcê jeszcze podzia³aæ... spróbujê poinstalowaæ starsze Windy, mo¿e spod
Pingwina co¶ odpalê i wtedy mo¿e wyjdzie, czy to jednak nie sprzêt...
Hmmm...
To, co zrobi³em, to jeszcze nie fina³ dzia³añ, je¶li siê uda (z 768 RAM mo¿e
byæ k³opot), to gdzie¶ mam chyba próbnego W7, którego wzi±³em ze strony M$,
takowo¿ W8... Mo¿e sie W2k, czy NT4 znajdzie, nie wiem. Nie musi szaleæ,
byle da³ obraz sprawy, na szczê¶cie mam zapasowy dysk 20 GB, choæ te¿ w
nienajciekawszym stanie, ale go uzdatni³em i siê nada do prób. Pingwina
spróbujê, mo¿e w paczkach Ubuntu co¶ trafiê, 12.04 LTS w³a¶nie mi b³yszczy
obok...? Dzia³am dalej, u¶miechaj±c siê o dalsze sugestie :))

--
Pod ¿adnym pozorem nie zezwalam na wysy³anie mi jakichkolwiek reklam,
og³oszeñ, mailingów, itd., ani nawet zapytañ o mo¿liwo¶æ ich wysy³ki.