Re: Kopia disc to disc w praktyce

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 31 Oct 2012 14:34:05 +0100

Dnia Wed, 31 Oct 2012 12:16:47 +0100, OMSON napisał(a):

> Próbowałem odnieść sie do logiki wynikającej z uważnego czytania - skoro
> dysk PATA to skąd mają być sterowniki SATA obecnie? ;)

Z płytki z driverami do chipsetu / kontrolera dysków; pakietu takich
driverów ściągniętych z internetu i zainstalowanych przy stawianiu systemu.

> Ale to z całym szacunkiem oczywiście do Ciebie, jako że starasz się
> posłużyć dobra radą. Mówiąc wprost - nie ma sterowników SATA. :)

Czyli w Menedżerze Urządzeń masz przynajmniej kilka urządzeń oznaczonych
żółtymi wykrzyknikami?

> Zastanawia mnie tylko, czy VIA potrzebuje sterownika SATA (problem zwykle
> dotyczył Intela o ile dobrze pamiętam)?

Raczej masz pomieszanie z poplątaniem.

[ Foreman: You are aware of the Hippocratic oath, right? House: The one    ]
[ that starts, "First, do no harm", (...) Yeah. I took a read once. Wasn't ]
[ impressed.            (Gregory House "House M.D. 1x05 Damned If You Do") ]