Re: Kopia disc to disc w praktyce

Autor: OMSON <omson_at_interia.pl>
Data: Wed, 31 Oct 2012 12:16:47 +0100

Grzegorz Niemirowski pisze:

> Nie ma znaczenia co ja myślę, to Ty masz wiedzieć. Jak już pisałem, mogę
> się spodziewać, że te sterowniki są. Ale pytanie jest do Ciebie, bo to
> Ty zmieniasz dysk i zastanawiasz się czy zadziała. A jak nie masz to
> zainstaluj, proste.

Próbowałem odnieść sie do logiki wynikającej z uważnego czytania - skoro
dysk PATA to skąd mają być sterowniki SATA obecnie? ;) Ale to z całym
szacunkiem oczywiście do Ciebie, jako że starasz się posłużyć dobra
radą. Mówiąc wprost - nie ma sterowników SATA. :)
Zastanawia mnie tylko, czy VIA potrzebuje sterownika SATA (problem
zwykle dotyczył Intela o ile dobrze pamiętam)?

Pzdr, OMSON