Re: Windows 8

Autor: zlotowinfo <dupa_at_dupa.xx>
Data: Mon, 29 Oct 2012 19:30:25 +0100

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk_at_gmail.com> napisał w wiadomości
> Nie no - ja wiem - dyski obecnie wyceniane są na takie kwoty, że głowa
> mała.
> Szybkość? Swego czasu sprawdzałem popularną teorię, jak to gry na XP
> wyższą
> wydajność miały niż uruchomione (w tych samych ustawieniach) na Viście.
raczej dla gier to nie powinno mieć znaczenia

> Jakoś wyniki testów tego nie chciały potwierdzić.
żadne testy nie pokażą ogólnej wydajności pracy z systemem
nie da się przewidzieć co użytkownik robi na kompie

załadowanie systemu kilka razy dłużej
na dysku 20x więcej, jak taki system może być szybszy od XP?

4GB i win7 i od czuwam przymulanie zwykłej pracy biurowej
z czym na xp i 1GB nie było problemów

> O zmianach (in plus) to
> już na tej grupie też było nie raz. Bardziej mnie martwi żarcie pamięci
> przez aplikacje - głupi Chrome potrafi raz dwa zeżreć ponad 1GB ramu. Co
> do
opera też niemało 300MB, 14 zakładek, wyłączony cache dyskowy

> obsługi pamięci - XP x86 przecież tak jedwabiście fajnie udostępnia
> cokolwiek powyżej 3,5GB, a do XP x64 sterowników od metra, a całość jest
> mega stabilna, prawda?

xp to trzeba było raz na rok od nowa to fakt bo zaczynał zamulać
ja z tym nie miałem problemu, zestaw stałych narzędzi w obrazie dysku
pulpit, zmienne narzędzia i dokumenty na D

już nie mówiąc jakie cuda są z update win7
22 gigowa partycja nie wystarczyła i to nawet z kompresją
kilku malo używanych folderów co dało z 5GB

dopiero przewalenie ze zintegrowanym update
dało wynik ok. 10GB wolnego

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/