Re: Windows 8

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon, 29 Oct 2012 14:01:56 +0100

Dnia Mon, 29 Oct 2012 12:43:33 +0100, zlotowinfo napisał(a):

> czy ja wiem dużo ich nie ma:
> szybkość, mniejsze użycie pamięci i dysku

Nie no - ja wiem - dyski obecnie wyceniane są na takie kwoty, że głowa mała.
Szybkość? Swego czasu sprawdzałem popularną teorię, jak to gry na XP wyższą
wydajność miały niż uruchomione (w tych samych ustawieniach) na Viście.
Jakoś wyniki testów tego nie chciały potwierdzić. O zmianach (in plus) to
już na tej grupie też było nie raz. Bardziej mnie martwi żarcie pamięci
przez aplikacje - głupi Chrome potrafi raz dwa zeżreć ponad 1GB ramu. Co do
obsługi pamięci - XP x86 przecież tak jedwabiście fajnie udostępnia
cokolwiek powyżej 3,5GB, a do XP x64 sterowników od metra, a całość jest
mega stabilna, prawda?

[ Kiedy człowiek nie pragnie tego, czego i tak nie może mieć, na pewno     ]
[ łatwiej mu się żyje.                     (Clive Barker "Piąte dominium") ]