Re: uprawnienia dla pliku HOSTS

Autor: Adam Koltowski <alfak_at_usunto.interia.pl>
Data: Wed, 24 Oct 2012 17:40:50 +0200

Ja mam dla Ciebie propozycje. Bo banalna dyskusja przerodzila sie w
rozprawke o wyzszosci swiat jednych nad drugimi.

jak ja bym mial taki dylemat, to rozwiazal bym to inaczej.
1. Zrobil sobie kopie pieknego, wzorcowego, doskonalego i slicznego pliku
HOSTS
2. Napisal bym sobie maly skrypt, ktory kasowal by istniejacy plik HOSTS i
kopiowal ten idealny
3. Ustawil bym sobie zeby takie cudownerozwiazanie uruchamialo sie mniej
wiecej co 10 minut.
4. Kupil sobie czteropak piwa, odpalil jakis swietny film na zalukaj i sie
odprezyl