Re: ikony na pulpicie w windows 7

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue, 9 Oct 2012 16:11:42 +0200

In news:12e98b09-0c17-49a0-848a-c6d503dcace6_at_googlegroups.com,
*Użytkownik* <kornel73_at_gmail.com> typed:
> Proszę o rozwiązanie problemu.
> Otóż ikony na pulpicie na zapamiętują swojego położenia, po włączeniu
> komputera czy to po wylogowaniu wracają na pierwotne miejsca.
> Nie mam włączonego w Widoku Autorozmieszczania więc nie powinno tak się
> robić.
> Wiem, że usunąłem jakiś plik który był zainfekowany, ale już go nie
> przywrócę, przywracania systemu również brak.
> Ponadto wracają do średniej a nie jak ustawiałem małej wielkości.
> Nie chcę instalować programów zapamiętujących położenie ikon ale naprawić
> to systemowo.
> [...]

Edytor rejestru:
Dobrze by bylo zapamietac te ikonki poprzestawiane. Zapisane są w pamieci
RAM.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\
Streams\Desktop
Wyeksportuj w/w klucz, a pozniej go usun.
Oraz w kluczu:
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
Dopisz wartość DWORD "NoSaveSettings" = 0

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]