ikony na pulpicie w windows 7

Autor: <kornel73_at_gmail.com>
Data: Mon, 8 Oct 2012 10:25:56 -0700 (PDT)

Proszę o rozwiązanie problemu.
Otóż ikony na pulpicie na zapamiętują swojego położenia, po włączeniu komputera czy to po wylogowaniu wracają na pierwotne miejsca.
Nie mam włączonego w Widoku Autorozmieszczania więc nie powinno tak się robić.
Wiem, że usunąłem jakiś plik który był zainfekowany, ale już go nie przywrócę, przywracania systemu również brak.
Ponadto wracają do średniej a nie jak ustawiałem małej wielkości.
Nie chcę instalować programów zapamiętujących położenie ikon ale naprawić to systemowo.
Co zrobić ?