Re: przegladarka a wykorzystanie flasha/penadrive

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Mon, 8 Oct 2012 12:56:56 +0200

Dnia Mon, 08 Oct 2012 10:57:03 +0200, adresss_at_poczta.pl napisał(a):

> Albo tak poustawiac przegladarke, aby zamiast do RAM wykorzystywala
> bardziej dysk niz pamiec - np. aby kilka sasiednich zakladek trzymala
> w pamieci RAM a reszta na dysku.

Nie pomogę Ci w tej kwestii jednakże zaciekawiło mnie to skąd masz taką
potrzebę? Kilkadziesiąt jednocześnie otwartych zakładek... pogubić się
można :-) Połowę internetu masz otwartego :-D Czy pamiętasz o zakładkach,
które kiedyś, w dzieciństwie otworzyłeś? Może czas zerwać z przeszłością i
je pozamykać? :-D