przegladarka a wykorzystanie flasha/penadrive

Autor: <adresss_at_poczta.pl>
Data: Mon, 08 Oct 2012 10:57:03 +0200

Czesc,

czy jest jakis sposob na to, aby przegladarka WWW (firefox, opera)
przy otwieraniu wielu okien kilkudziesieciu w kilku instancjach
wykorzystywala pamiec flash (karta/pendrive). Mnie sie czesto zdarza,
ze zaczyna mi system zmulac, bo pamieci RAM robi sie malo. Wiem, ze
moglbym rozbudowac RAM ale to wiecej by mnie kosztowalo.

Albo tak poustawiac przegladarke, aby zamiast do RAM wykorzystywala
bardziej dysk niz pamiec - np. aby kilka sasiednich zakladek trzymala
w pamieci RAM a reszta na dysku.

--
ThinkXtra