Re: "Hurtowa" zmiana nazw - jak to zrobić?

Autor: Pat <nie_at_spamuj.com>
Data: Sat, 29 Sep 2012 15:57:01 +0200

> Np. Total Commander, wbudowane narzędzie masowej zmiany nazw plików.
> (zaznaczyć co będzie obrabiane, CTRL-M i jadziem)
> Trochę jest mozołu, ale da się to zrobić, wbrew pozorom nie jest to
> trudne.
Po naciśnięciu CTRL-M pokazuje się okno z kolumnami: stara
i nowa nazwa, z tym, że nie udaje mi się w tej nowej nazwie owych
zbędbych znaków usunąć. (Mam TC w wersji 7.56a)
Ponadto nie wiem czy wystarczyłoby zrobić to tylko w pierwszym
pliku skoro na liście w kolumnach są nazwy wszystkich zaznaczonych
plików.

> OIDP, nawet opisywałem na grupie (możliwe, że pod inną ksywką, bo jakiś
> czas temu), jak to wykonać - ktoś miał podobny problem do twojego. Moze
> już nie być obrazków na serwerze, jeśli gdzieś podlinkowałem w temacie.
> Ale tekst będzie.
> W sieci i w helpie znajdziesz, jak manipulować, ja też najpierw zrobiłem
> STFW.
STFW :-)
Może chociaż pamiętasz jaki był tytuł Twojego opisu?

Pozdrawiam
Pat