Re: "Hurtowa" zmiana nazw - jak to zrobić?

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sat, 29 Sep 2012 15:40:01 +0200

Użytkownik "Pat" <nie_at_spamuj.com> napisał w wiadomości
> Proszę o pomoc, bo nie mam pojęcia jak to
> zrobić.
> Używam Windows XP.

Np. Total Commander, wbudowane narzędzie masowej zmiany nazw plików.
(zaznaczyć co będzie obrabiane, CTRL-M i jadziem)
Trochę jest mozołu, ale da się to zrobić, wbrew pozorom nie jest to trudne.
OIDP, nawet opisywałem na grupie (możliwe, że pod inną ksywką, bo jakiś czas
temu), jak to wykonać - ktoś miał podobny problem do twojego. Moze już nie
być obrazków na serwerze, jeśli gdzieś podlinkowałem w temacie. Ale tekst
będzie.
W sieci i w helpie znajdziesz, jak manipulować, ja też najpierw zrobiłem
STFW.