Re: pasek zadań na górze (xpsp3)

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Fri, 28 Sep 2012 02:31:04 +0200

Użytkownik "1634Racine" <1634_at_Racine.pl> napisał w wiadomości
> xpsp3;
> gdzie w opcjach systemu, ew. w rejestrze, jest mozliwosc zmiany polozenia
> paska zadan (w kazdym razie tego cuda na dole pulpitu, na ktorym jest
> "start", zegar) z polozenia dolnego na gorne?
> (pewna aplikacja przez przypadek, jednym przypadkowym ruchem, udalo sie to
> w mig, bez restartowania, wiec moze to nie rejestr...)

Robisz to sam - LPM na pasku i ciągniesz, gdzie chcesz, także na drugi
ekran, jeśli jest aktywny, a jak LPM i chwycisz za kant, to rozszerzasz
pasek, aż do połowy ekranu. Właściwość jest niezależna od autoukrywania i
wersji systemu. Ja rozszerzyłem z 1 do 2, bo wtedy prócz zegara w "tray'u",
w jego miejscu jest także aktualna data z nazwą dnia tygodnia. A to jest już
właściwość XP (zrobienie tego w W2k nie pokaże nazwy dnia i daty w tray'u,
jedynie najechanie kursorem ukaże samą datę w kwadratowym dymku).
Rozszerzenie paska robi się a. dla góry i dołu, b. dla lewej i prawej,
niezależnie a od b.