Re: W7 - problem z obciążaniem CPU

Autor: Piotr B. [pb2004] <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Mon, 24 Sep 2012 09:39:21 +0000 (UTC)

Marek <precz_at_spamowi.com> wrote:

> Moim zdaniem za bardzo ufasz tym technologiom zabezpieczeń. Całkiem
> niedawno byłem świadkiem zmiany start page na wszystkich zainstalowanych
> przeglądarkach po wejściu za pomocą IE9 na jakąś stronę. Niby to nic
> dramatycznego ale daje do myślenia.

One nie są panaceum. Najważniejsze jest aktualizowanie oprogramowania.
Dopiero na drugim miejscu sÄ… dodatkowe zabezpieczenia w systemie. To co
opisałeś to na 99% wynik niepołatanego softu typu Flash, Adobe Reader
i/lub Javy. Zresztą wejdź sobie na forum typu fixitpc.pl lub
bleepingcomputer.com. Większość proszących o usunięcie infekcji używa
antywirusów wszelkiej maści a i tak zostali zainfekowani. Czyli nic nie
zyskali na spowolnieniu swoich komputerów antywirusami.

--
Piotr Borkowski