Re: Aktualizacja windowsa

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Fri, 21 Sep 2012 09:04:39 +0100

"Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Mylisz różne rzeczy. Czasem się zdarza, że poprawka się zainstaluje ale
> Windows widzi ją jako niezainstalowaną i instaluje ją w kółko.

ale o globalnych problemach z instalowaniem sie poprawek nie slyszalem,
czyli problem jest raczej indywidualny

> Nie znam rozwiązania, sam się z tym męczyłem. Wiem natomiast, że problem wcale
> nie jest taki rzadki i że można sporo na jego temat wygooglać, rozwiązanie
> pewnie też. I to właśnie poprawki do .NET bywają takie uperdliwe.

jezeli cos sie posypalo to trzeba wejsc w dodaj\usun programy, wybrac
stosownego .net frameworka i go naprawic\zreinstalowac i sprawdzic jak poszlo

http://blogs.msdn.com/b/astebner/archive/2008/10/13/8999004.aspx