Re: Aktualizacja windowsa

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri, 21 Sep 2012 01:14:16 +0200

m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com> napisał(a):
> tylko twoj
> poprawki co do zasady wychodza w drugie wtorki miesiaca i instaluja sie
> raz

Mylisz różne rzeczy. Czasem się zdarza, że poprawka się zainstaluje ale
Windows widzi ją jako niezainstalowaną i instaluje ją w kółko. Nie znam
rozwiązania, sam się z tym męczyłem. Wiem natomiast, że problem wcale nie
jest taki rzadki i że można sporo na jego temat wygooglać, rozwiązanie
pewnie też. I to właśnie poprawki do .NET bywają takie uperdliwe.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/