Re: Lenovo G550 i Windows 7

Autor: ...:::WISKOLER:::... <jvfxbyre_at_barg.rh>
Data: Sat, 15 Sep 2012 16:55:04 +0200

Dnia Sat, 15 Sep 2012 16:38:38 +0200, Jan Litwiński napisał(a):

> Nie jestem ekspertem od Windows, ale wydaje mi się, że to rozwiązanie
> jedynie przyspieszy start systemu. Jak te programy uruchomię to będę w
> tym samym miejscu co poprzednio. Chyba,że pracować w ten sposób, że
> uruchamiać tylko jeden komunikator w zależności od potrzeb :)

Wiesz, ja używam tylko jednego komunikatora i nie zezwalam mu na autostart.
Ponadto w sekcji uruchamiania możesz podejrzec jakie programy uruchamiają
się wraz ze startem systemu a nie są ci do niczego potrzebne.

Zazwyczaj preinstalowane systemy mają w swoich zasobach kupe mniej lub
bardziej niepotrzebnego softu.

Ale szczerze powiedziawszy to W7 na takim sprzęcie demonem szybkości nie
będzie.

--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz ukradkiem karmił niemieckie dzieci.