Re: Lenovo G550 i Windows 7

Autor: Jan Litwiński <jlitwinski_at_vp.pl>
Data: Sat, 15 Sep 2012 16:38:38 +0200

...:::WISKOLER:::... wrote:

> Dokładnie tak.

Nie jestem ekspertem od Windows, ale wydaje mi się, że to rozwiązanie
jedynie przyspieszy start systemu. Jak te programy uruchomię to będę w
tym samym miejscu co poprzednio. Chyba,że pracować w ten sposób, że
uruchamiać tylko jeden komunikator w zależności od potrzeb :)

--
Jan Litwiński
http://netsjanek.blogspot.com/