Lenovo G550 i Windows 7

Autor: Jan Litwiński <jlitwinski_at_vp.pl>
Data: Sat, 15 Sep 2012 15:50:06 +0200

Mam laptopa jak w temacie, procesor Intel Celeron 1.8 GHz, 2 MB RAM
zintegrowana grafika "VGA compatible controller: Intel Corporation
Mobile 4 Series Chipset Integrated Graphics Controller (rev 09)"
Mam zainstalowany Windows 7 i Linuksa openSUSE 12.1. Pod Linuksem
pracuje się szybko, bez problemów, natomiast Windows 7 strasznie muli.
Generalnie pracuję pod Linuksem, ale chciałbym też używać Windowsa, ale
te wolne działanie...
Mam pytanie jak przyspieszyć Windowsa? Domyślnie uruchamiają mi się
takie programy skype, aqq, icq, komunikator MSN. I gdy to wszystko jest
uruchomione to otwarcie np. chrome trwa wieki, to samo z firefoxem czy
thunderbirdem.

pozdrawiam

--
Jan Litwiński