Re: Windows XP Pro pyta się czy otworzyć plik pobrany z internetu.

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sat, 15 Sep 2012 11:06:22 +0200

Użytkownik "rageofhonor" <wein_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> To były pliki wideo które były zbuforowane w folderze temporary internet
> files które przekopiowałem do innego folderu. Nie wiem czy jakaś nowa
> aktualizacja sprawila że system traktuje te pliki jak by byly nadal w
> folderze temporary internet files czy co. Przy próbie otwarcia to system
> pyta, tu przeglądarka nie nic do gadania bo to teraz zwykłe pliki video.

Pliki ściągnięte z internetu... z sieci w ogóle, dysponują bagażem w postaci
ADS z określoną zawartością, gdziekjolwiek by były w woluminie. Jeśli ich
pozbawić tej zawartości, strumienia w ogóle, to powinny przestać tak
komunikować. ADS to cecha NTFS. Mam to samo zjawisko, gdy otwieram plik
ściągnięty po sieci z kompa w drugim pokoju. Nawet tego nie wyłączam, niech
komunikuje, nie wadzi mi to (choć nie mówię, że niekiedy nie drażni lekko).