Re: Windows XP Pro pyta się czy otworzyć plik pobrany z internetu.

Autor: rageofhonor <wein_at_wp.pl>
Data: Sat, 15 Sep 2012 02:11:45 +0200

Użytkownik "Krystek" <spamtrap_at_krystek.art.pl> napisał w wiadomości

> Windows XP pyta, czy przeglądarka pyta? Co robisz z tymi plikami?

To były pliki wideo które były zbuforowane w folderze temporary internet
files które przekopiowałem do innego folderu. Nie wiem czy jakaś nowa
aktualizacja sprawila że system traktuje te pliki jak by byly nadal w
folderze temporary internet files czy co. Przy próbie otwarcia to system
pyta, tu przeglądarka nie nic do gadania bo to teraz zwykłe pliki video.