Re: soft do powiekszania partycji (systemowej)

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Tue, 11 Sep 2012 22:36:11 +0200

Użytkownik "JoteR" <joter_at_pf.pl> napisał w wiadomości

> Diskpart z XP wysłałby Cię na drzewo:
> "Nie można rozszerzyć woluminu programem DiskPart.
> Upewnij się, że woluminnadaje się do rozszerzenia."

W rzeczy samej.

> Lub z konsoli XP bootowanej z płytki.

Nie, na pewno nie z konsoli (nie twierdzę, że się nie da, po prostu nie
próbowałem). Mogło być np. XP z Hiren'sa, czy z płytki startowej V/W7, dość
dawno było, nie przeczę.

> Być może tak się da. A być może nie.

Dlatego chcę to sprawdzić (i dojść, co mi się mogło pokręcić)... tu
przyznaję, mogło mi się omsknąć (obciążenie proca białkowego >>95%)... ale
co do PWizarda, napisałem to, co wiem, sprawdziłem, zadziałało, a działa
lepiej, niż DOSowy Partition Commander (o, przypomniałem sobie - tenże PC
potrafi rozwalić geometrię, niezbyt często, ale parę razy to zrobił). I
zachowanie "BHP" przy tych działaniach gorąco podtrzymuję.