Re: soft do powiekszania partycji (systemowej)

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Tue, 11 Sep 2012 19:08:26 +0200

Użytkownik "JoteR" <joter_at_pf.pl> napisał w wiadomości

> Ekhm...
> "Narzędzie Diskpart blokuje rozszerzanie jedynie bieżących
> partycji systemowych i rozruchowych"
> http://support.microsoft.com/kb/300415/pl
> (dotyczy Windows XP)

Muszę to poprzypominać sobie, bo mi pamięć podpowiada o tym, że systemową
macałem celem rozszerzenia tymże właśnie narzędziem... No i efekt był -
zwiększył się jedynie rozmiar partycji, a rozmiar systemu plików nie...
Hmm... a może to W7 (w ramach prób) było... kurde... zaciemnienie... porzucę
wątek nierozstrszygnięty...
Musiałem tyle tego robić, że się zlało w jedno... Spróbuję wygospodarować
miejsce na kawałek wirtualki na dużej maszynie i to sprawdzić, instalkę mam
rzeźbioną nLite z niuansami, które chyba przejrzę, czy są tam może jakieś
nietypowości (i jakie), wobec normalnej instalki... W każdym razie trochę
tam pocyzelowałem i już nie pamiętam co, stąd przeglad.
W każdym razie tytułem eksperymentu zapodałem to na aktualnym laptopie i
uzyskany komunikat nie sugerował całkowitej niemożności rozszerzenia
woluminu, obiecuję sprawdzić. I jeśli się mylę, przyznać do błędu.