Re: Kodeki potrzebne

Autor: Tomek G艂owacki <t_gl_at_nospam.o2.pl.cx>
Data: Fri, 07 Sep 2012 17:17:18 +0200

> Czy kto艣 m贸g艂by poleci膰 jakis kodecpack pasuj膮cy do w7? Mam problem z
> g艂osem w niekt贸rych filmach. Ffdshow si臋 nie sprawdzi艂 (co prawda jaka艣
> stara wersja)

Zamiast kodek贸w, Media Player Classic Home Cinema i ewentualnie VLC.

Pisz臋 ewentualnie, bo projekt VLC jest koszmarnie prowadzony - co kt贸ra艣
wersja jest taki kwas, 偶e po艂owy rzeczy nie odtwarza bo wywala si臋 co
chwil臋, ma jakie艣 abstrakcyjne problemy, kt贸rych poprzednio nie by艂o
itp. itd.

Poza tym MPC HC ma bardzo dobre, natywne wsparcie do dekodowania video
HD na sprz臋cie. VLC niby te偶, ale "niby" i "jako艣". Za to VLC ma lepszy
modu艂 napis贸w.

--
Tomek G艂owacki