Re: HDD widziany tylko przez BIOS

Autor: Seba <Se_at_ba.com>
Data: Fri, 7 Sep 2012 06:50:28 +0200

Dzięki za tak szczegółowe wyjaśnienia.

Od razu obudziłem się z myślą, że przecież mój wniosek,
że to zerowanie "zepsuło" SMARTa jest błędny.
Przed zerowaniem ani Victoria, ani MHDD nie widziały
tego dysku, więc nie wiem jaki był SMART.
Mogłem go dopiero zobaczyć po zerowaniu programem
ESTOOL. A konieczność naciskania F1-Resume przy
starcie komputera zdarzała się już wcześniej.

Dzięki za informacje o dodatkowych narzędziach,
ale teraz ich nie użyję. Dysk jest na gwarancji
i uważam, że jeśli to oni nie będą "kombinować",
to mam prawo do wymiany.
Praca przy świadomości, że dysk jest reanimowany
jest bez sensu. Oczywiście wiem, że każdy dysk,
nawet taki, z którym nic złego się nigdy nie działo,
może w każdej chwili zawieźć. Ale chodzi o
prawdopodobieństwo.

Pzdr.
Seba