Re: Błąd Winamp gen_lyrics.dll, wersja 2.4.7.0, adres błędu 0x0003c687

Autor: Marcin Gala <m.gala.maupa_at_.interia.pyly>
Data: Thu, 06 Sep 2012 17:05:26 +0200

On 2012-09-06 15:47, rageofhonor wrote:

> Użytkownik "Marcin Gala" <m.gala.maupa@.interia.pyly> napisał w
> wiadomości news:k29qai$elj$1_at_mx1.internetia.pl...

> No tak. Ale przez lata chodziło dobrze a teraz nagle się wykłada. To
> dziwne. Jaka jest gwarancja że nastepna wtyczka też się nie będzie
> wykładać.
Załozyłem że ostatnio aktualizowałeś Winampa, tudzież sam się
zaktualizował bez Twojej wiedzy stąd te problemy. Jeśli jednak żadnych
aktualizacji nie robiłeś to może być też tak że jakiś wirus coś
namieszał, albo dysk zaczyna mieć problemy akurat w tym miejscu gdzie
zanjduje się ta dll-ka.
Co do gwarancji że będzie działać to nie ma żadnych, jak zadziała to
wiesz że dll-ka była uszkodzona jak nie, trzeba kopać dalej, może inny
plik winampa jest uszkodzony i akurat tak się to objawia. Nie musisz
przy tym kasować oryginalnego pliku, wystarczy zmienić mu nazwę na
jakieś tam np gen_lyrics.dll_old i wrzucić nowy ściągnięty.
Tak mi jeszcze jedno przyszło do głowy, jeśli aktualizowałeś Winampa, a
ten plugin nie jest rozpowszechniany w paczce z nim, to może być też tak
że programiści coś takiego zmienili w najnowszym Winampie że wtyczka
jest z nim niekompatybilna. Wtedy musiałbyś wrócicić do poprzedniej
wersji Winampa, żeby móc jej używać.
PS. Wszystko co napisałem to teoria i wróżenie z fusów troche bo Winampa
nie używam już daaawno, na win w robocie mam foobar'a, w domu mam linuxa
stąd tak teoretyzuję, ale a nuż.

--
Ahmed
Emtec->Drivers & software download->USBStick