Re: Link HTTP otwiera okno drukowania

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Thu, 6 Sep 2012 01:18:15 +0200

Użytkownik "zlotowinfo" <dupa_at_dupa.xx> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Jacek" <ala_at_ola.pl> napisał w wiadomości

> bo jest najlepszy i najszybszy, polecam

Ja bym wolał skuteczność od szybkości (choć najlepiej mieć i to, i to)... U
mie ten program uzupełnia się z Revo, który także nie jest naj-naj, ale mnie
wystarczy. CC do np. autostartu, czy mazania wolnego miejsca włącznie z
pustymi wpisami w MFT, do wyrzucania plików "kaszki", czy tymczasówek, co
robi daleko inteligentniej od Revo, za to Revo czyści Rejestr tam, gdzie CC
nie sięga, przy odinstalowywaniu. Nie testowałem wersji PRO, ale z tego co
widzę, nawet "free" potrafi się zabrać za WGA (nie mówię, że w pełni
skutecznie, ale czyści), czego CC nie robi w ogóle. Dlatego używam obu.