Re: Jak pozbyć się Ask.com z FireFoxa?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Fri, 31 Aug 2012 21:38:26 +0200

Przemysław Ryk in news:q3jcwyyt4th5$.dlg_at_maverick.przemekryk.no-ip.info
[...............]
> Brak snapshotów to moim zdaniem dość istotna wada.

w sumie, to _ta_ sprawa byla asumptem dla mojego posta; czegos nie moglem
zaskoczyc, bo z jednej strony napisales Adamusowi w watku, że: "Ściągasz np.
VMware Player, stawiasz sobie system na takiej wirtualnej maszynie, robisz
jego snapshota" ,a z drugiej strony wyczytalem to, co wyzej, że migawki nie
sa w Playerze mozliwe... (chyba, ze chodzi o jakies dwa rozne rodzaje
"migawkowania",moze za bardzo galopujÄ™ :)

w ogole, z tego co piszesz wynika, ze jednak.... VMware Workstation :)
Platny, ale pewnie jest "bardziej" niz Virtualbox, czy Player.Z drugiej
strony - na Ksiezyc to zdecydowanie nie bede tym lecial, poogladam wiec boxa
i playera, póki co.

z innej znow strony zastanawiam sie w ogole nad wydolnoscia sprzetu, ktory
mam: intel core i3 @2.30 GHz,dwa rdzenie, 700 giga hdd, 8 giga RAM, ale
widac tylko 2.6 giga, bowiem mam xpsp3 - czyli z powodu RAM co tu mozna
powirtualizowac...?
np. ile pamieci przydzielic dla testowanego w7 32 bit., by jeszcze z duzym
sensem chodzil hostowy xp? że nie wspomne o checi poprobowania w7 64 bit...