Re: Przyspieszenie internetu po zmianie DNS?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu, 30 Aug 2012 01:30:11 +0200

rageofhonor <wein_at_wp.pl> napisał(a):
> Właśnie chodzi o lagi podczas grania w MMORPG. Facet mówi że ma lagi bo
> ma za wolne łącze a nie chce wydać więcej kasy na szybsze. Dlatego szuka
> sposobu by przyspieszyć neta bez kupna szybszego pakietu.

He he, każdy by chciał tak sobie za darmo przyspieszać.

> Dla mnie DNS to jest tylko odpowiedziałne za konwersję adresu strony
> internetowej na
> adres IP.

No właśnie. A jak często taka konwersja następuje? Albo dokładniej, jak
często następuje dla adresu, który nie jest znany (dany adres po rozwiązaniu
jest zapamiętywany, żeby nie odpytywać serwera DNS ciągle o to samo)?
Po drugie, czy gra w ogóle wykonuje często takie konwersje? Czy te lagi
biorą się z zapytań DNS? Wątpię.
Po trzecie, jak ma wolne łącze, to co mu da szybki DNS? I czy ten, co ma
teraz, jest wolny?

> Może nie do końca mam rację bo znalazłem informacje że niby
> przez zmianę DNS można przyspieszyć neta.
> http://www.pcworld.pl/news/112297_2/Chcesz.przyspieszyc.Internet.Zmodyfiku
> j.DNS.html

No można, ale w bardzo niewielkim stopniu, jak już napisano w tym wątku, ten
link niczego nowego nie wnosi.

Generalnie to przyspieszanie netu przez zmianę DNS to ściema, działa może w
0,1% przypadków, gdy ktoś trafi na beznadziejny serwer DNS.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/